Rozwój reklamy

Reklama i marketing to branże, które nieustannie się rozwijają. Od pewnego czasu zakres tych branż poszerzył się o marketing oraz reklamę internetową, ponieważ internet jest dzisiaj zdecydowanie najważniejszym środkiem komunikacji. Większość osób korzysta z internetu codziennie, specjalnie się nad tym nie zastanawiając.

Skuteczność

Jeśli bierzemy pod uwagę efektywność oraz skuteczność, w marketingu internetowym prym wiedzie dziś zdecydowanie pozycjonowanie stron internetowych, tuż po nim plasują się kampanie linków sponsorowanych, a w tyle pozostają popularne kampanie mailingowe a także banery reklamowe.

Długodystansowość

Usługa pozycjonowania stron i SEO osiągnęła swoją renomę dzięki swojemu długodystansowemu charakterowi. To prawda, że nad utrzymaniem wysokich pozycji w rankingu wyszukiwarki trzeba pracować bez przerwy, ale za to efekt jest długotrwały. Pozycjonowanie oraz SEO jest więc idealnym rozwiązaniem dla tych, którzy myślą o efektywnej kampanii marketingowej i pozytywnych skutkach w dłuższej perspektywie czasu. Zalety znajdowania się w czołówce rankingu stron Google są naprawdę duże. W zależności od branży, w której działa firma, dane słowo kluczowe może być wyszukiwane nawet kilkaset razy na dzień.

Uwaga internautów skupia się na pierwszej stronie wyników wyszukiwań, a szczególnie na pozycjach od 1 do 5. Strony internetowe znajdujące się na tych pozycjach zwiększają swoje szanse na wielokrotne wejścia, które prawdopodobnie zakończą się kupnem produktu lub też zamówieniem usługi. Trudno więc wyobrazić sobie skuteczniejszą od pozycjonowania metodę pozyskiwania nowych klientów. Z tego powodu pozycjonowanie robi furorę na całym świecie – w Niemczech (Suchmaschinenoptimierung), w Rosji (Продвижение домашнего сайта), w USA (Web Positioning).